kolmapäev, 8. jaanuar 2020

Sõbrannaga pildistama

Fotosessioon sõbrannaga



Tahaksid fotosessioonile tulla, aga natuke pelgad?
Võta sõbranna kaasa- saad ilusad pildid ja boonuseks sõbrannaga aega veeta. Seda ma võin lubada, et naerda saab palju ja ilusaid pilte ka!

Ühel ilusal kevadisel päeval nägin ma autoga sõites tee ääres mahajäetud õites viljapuuaeda. Kohe oli mu peas valmis otsus, et sinna ma pildistama lähen! See mahajäetud vana aed oli tõesti nagu võlumets- täiesti kokku kasvanud ja kohati läbipääsmatu. Ei, meid see ei takistanud-läbi okste ja suure heina kahlasime õites õunapuude juurde. Osavamad meist ronisid ka õunapuu otsa!

Sõbrannad fotosessioonil
Kaia ja Triinu fotosessioonilt mõningaid pilte näed kodulehel.

Koos pildistamas käisime ka Ruta ja Kristeliga. Kõigepealt väike meik näole ning riidevalik ning siis sõitsime Harku parki. Mulle meeldib seal pildistamas käia, kuna see on ilusa loodusega park ning mu kodust mõnusa autosõidu kaugusel, no tegelikult võiks ka jalgsi sinna minna, aga ma ei jaksa oma fotokotti tassida. Igaks juhuks on ju vaja kaasa vedada erinevad objektiivid ja välk ja muud, mis kotti veel ära mahtuma juhtub.
Enamus ajast me tegelikult vestlesime, naersime ja meenutasime koosveedetud aegu. No ja sinna vahele sai natuke poseeritud ja pildistatud ka ikka.

Sõbrannad lillerüüs

Kahekesi

Kõrvuti kasvanud

Alati käsikäes


Ja kuigi kumbki neist ei olnud väga vaimustuses pildile jäämisest, jäid nad mõlemad nii piltide, kui koosveedetud ajaga ülimalt rahule.


Mulle meeldib mõelda, et fotod on nagu mälestustepärlid, mida sa saad nautida ka aastate pärast ning meenutada hetki, mil sa särasid! Ära oota, Broneeri omale pildistamise aeg juba täna!

Ootan kohtumist Sinuga!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar