neljapäev, 25. jaanuar 2018

Piilume buduaari




Buduaaripildistamine on nagu salaaias ringi kõndimine. Natuke ärevust tekitav, aga nii jube põnev- nii mulle, kui pildile tulijale. Ma ei tea, miks me naised nii enesekriitilised küll oleme?! Igaüks meist on ju ilus ja seda ilu tuleb tähistada! Üks võimalus on end pildile sättida natuke sensuaalsemalt, siis hea vanas eas vaadata- vott selline püss olingi! No ja alati võib teha kallimale kingiks- et las vaatab, mis kaunis olevus ta kõrval on!

Ja kui meil pildid tehtud saavad, imestavad enamus naisi, et ohh kui ilusad! Aga ma ju ütlesin!
Tavaliselt buduaari pildid blogisse ei jõuagi. Seekord kutsusin naisi üles just selle mõttega, et ka blogisse mõned pildid jõuaks. Loomulikult valin ma pildid, mis veebi jõuavad, koos pildilolijaga välja. Päris kõiki pilte ma teile siiski ei näita :D

















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar