kolmapäev, 10. jaanuar 2018

Margit ja meestevägi


Kui juba pildistama, siis ikka perega! Eksole?!

Ja eriti vahva on, kui peres on kolm poega kasvamas- üks lahedam, kui teine
Muidugi on poistel alati tegemist kõige muuga, kui pildile jäämisega. Eriti, kui kõrvale panna mu oma preili, kes viskab poose pildil kiiremini, kui ma fotokat klõpsida jõuan JAga no oli vahva nende pisikeste pujäänidega! Ma usun, et Margitil kodus juba igav ei hakka!


Iga pere, kus kasvavad lapsed, võiks korra aastas võtta kätte ja end pildile sättida. Kuidas sa siis muidu mäletad, millised nad kuue, seitsme või kaheteist aastaselt olid. Minul endal kahjuks pole endast pisikese inimesena just kuigi palju pilte ja ma ei saagi võrrelda, et kas mu preilid on rohkem minu või issi nägu.

Jagan teiega selle võrratu pere pilte. Aitäh, et tulite mu kaamera ette!
















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar